Pasi de succes in lansarea unui site

Esti in momentul in care te-ai hotarat sa lansezi un site pentru afacerea ta si nu stii care sunt pasii urmatori. Nu e nicio problema pentru ca NEOWEB vine in ajutorul tau, oferindu-ti consultanta gratuita. Inainte de a incepe sa lucram efectiv la dezvoltarea site-ului tau web, trecem printr-o lista de task-uri pe care ne asiguram ca impreuna cu tine le indeplinim pentru a optimiza tot procesul de creare al site-ului. Pornind de la tip, nume sau aspect si pana la functionalitate, SEO sau alte optiuni extra care ar face site-ul tau sa fie de succes, vom completa o fisa a proiectului tau care ne va ajuta sa conturam o imagine de ansamblu asupra afacerii tale.

Sfaturi utile

1. Stabiliti rolul site-ului

Fie ca alegeti un site de prezentare sau un magazin online, amble au un rol definit pentru prezenta afacerii tale online. Daca doresti sa cresti gradul de credibilitate al afacerii tale, atunci site-ul de prezentare este cel potrivit pentru tine. Vei putea prezenta produsele sau serviciile tale, prezenta date despre istoria afaerii tale sau oferi clientilor oportunitatea de a intra in contact cu tine. Desigur, nu exista o limita asa ca puteti veni cu orice idee, iar noi o vom transpune pe site. Cea de a doua varianta este magazinul online. Acesta se pliaza pe afacerile care doresc sa-si comercializeze produsele sau serviciile direct prin intermediul site-ului. Cu toate acestea, nu vom fi limitati doar la aceasta functionalitate, ci putem extide nelimitat site-ul in fuctie de preferintele tale.

2. Folositi eficient puterea butoanelor Call-to-action

De regula, un utilizator nou pe site va parcurge prima pagina, denumita landing page, de sus pana jos. Astfel, cand dezvoltam site-ul trebuie sa gandim aceasta pagina ca o poveste pe care afacerea ta sa o transmita, dar fiecare afacere are un scop definit pentru site-ul sau. Astefl, unii vor vrea sa fie contactati, altii vor dori ca utilizatorii sa cumpere online sau doar sa afle mai multe despre afacere. In functie de aceste actiuni, va trebui sa adaugam povestii tale butoane Call-to-action pentru a determina utilizatorul ca in urma parcurgerii paginii sa efectueze un pas urmator.

3. Creati o pagina Coming Soon

Pentru afacerile care sunt deja cunoscute, dar nu numai, vom putea crea o pagina care sa anunte lansarea site-ului si sa ofere cateva informatii esentiale, de exemplu date de contact. Acest lucru vine la pachet cu urmatorul sfat si anume…

4. Stabiliti strategic data de lansare a site-ului

Pornind de la un anumit eveniment sau efectiv transformand lansarea site-ului intr-un eveniment, gandeste strategic data de lansare a site-ului. Astfel te vei putea bucura de un flux mai mare de utilizatori inca de la aparitia online a afacerii. Totodata, zilele de weekend sau cele de inainte de vacanta nu sunt intocmai potrivite pentru lansarea site-ului. E posibil ca echipa care s-a ocupat de crearea site-ului sa nu fie disponibila si veti rata oportunitatea pe care o prezinta weekendul sau vacanta.

5. Analizeaza site-ul cu Google Analytics

Optimizarea site-ului trebuie sa fie un proces continuu. Analizarea traficului pe site-ul dumneavoastra poate fi amanata, dar noi recomandam ca aceasta sa fie facuta inca din prima zi a lansarii site-ului pentru a putea beneficia de date de la inceput. Google Analytics va spune mai multe despre cei care va acceseaza site-ul, astfel incat sa va dati seama ce nu functioneaza. Daca detineti un magazin online, aveti nevoie de rapoarte lunare pentru a intelege ce produse genereaza cele mai multe conversii. Puteti urmari rata de conversie sau modificarile si veniturile site-ului generate de site-ul web in Google Analytics.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat